Osnovno pravilo poslovnega bontona je skrb za občutke drugih v lepem vedenju, ki lahko strnemo v kratico PMOVST, ki jo sestavljajo prve črke zlatih pravil:
Poštenje pomeni, da s svojimi besedami in dejanji dokazujete, da ste pošten, iskren in zaupanja vreden človek. Sloves poštenjaka si gradimo zelo počasi, izgubimo pa ga lahko v trenutku.
Manire so vedenjski vzorci, ki človeku, s katerim imate opravka, povedo, ali se lahko zanese na vas, da boste v poslih z njim ravnali vljudno in pošteno. Če misli, da ste neotesani, sebični ali nedisciplinirani, vajin odnos verjetno ne bo uspešen.
Vaša osebnost je enkraten prispevek, ki ga lahko ponudite podjetju, v katerem delate oziroma si želite delati. S svojim načinom vedenja bi morali zagotoviti, da bodo vaše pozitivne lastnosti opažene in cenjene.
Vaš videz resda ni vaša največja prednost, nikakor pa vam ne sme biti v škodo! Bodite urejeni, nosite primerno obleko, imejte dobro držo in skrbite za splošno telesno počutje, kajti vse to so pomembni elementi, če želite narediti dober vtis na sodelavce.
Skrb za druge je temeljno načelo, ki se skriva za celotnim poslovnim bontonom. Uspešni pogajalci pogosto v mislih odigrajo pričakovani tok dogodkov z zamenjanimi vlogami, preden se dejansko sestanejo s svojimi nasprotniki. Cilj takega početja je jasen: da se bomo lahko brez težav odzvali na nove pobude, ko se bodo pojavile.
Pri sporočanju ni pomembna samo vsebina sporočila, pač pa tudi način podajanja, glas, izgovorjava, poudarki, ipd. Nekateri ljudje imajo ogromno znanja, a ostajajo nezanimivi, prav zaradi načina sporočanja. Drugi rojeni govorniki, radi jih poslušamo, čeprav nam ne povedo veliko.
Nekaj osnovnih prijemov za učinkovito posredovanje sporočil: